Manuál pre partnerov

Nastavenie obchodu

Poštovné: Ceny poštovného nastavte podľa našich aktuálnych sadzieb, ktoré nájdete na stránke http://www.kokiskashop.sk/postovne/.

Spôsob platby: Podporované spôsoby platby pre partnerov sú Dobierka, Bankový prevod a Platba v hotovosti pri osobnom odbere.

Obchodné podmienky: Použite naše súčasné OP na adrese http://www.kokiskashop.sk/sk/obchodne-podmienky/, v ktorých sa uvediete ako sprostredkovateľ a nás (Kokiska s.r.o.) uvediete ako dodávateľa. V OP je tiež potrebné zmeniť emailové a www adresy.

Kontakty: V partnerskom obchode uveďte Vaše kontaktné údaje a adresu podľa Vášho živnostenského oprávnenia. Nie je možné uvádzať naše telefónne číslo a našu adresu môžete zmieniť iba ako expedičný sklad.


Implementácia

XML feed s naším kompletným sortimentom, aktuálnym stavom skladovej dostupnosti a doporučenou predajnou cenou nájdete na adrese: https://www.kokiskashop.sk/xml_feed_products_3.xml. Aktualizácia feedu prebieha každé dve hodiny. Partnerov žiadame o aktualizáciu tovaru aspoň raz denne.

Je potrebné presne dodržiavať naše poštovné, ktoré sa odvíja od váhy najťažšieho produktu v celej objednávke.


Vybavovanie objednávok

Vybavovanie objednávok je možné uskutočňovať dvomi spôsobmi. Manuálnym zadaním na našich stránkach alebo automaticky pomocou napojenia cez API.

Manuálne zadávanie: V prípade manuálneho zadania objednávky je potrebné najskôr prejsť na https://www.kokiskashop.sk/prihlasenie a prihlásiť sa. Tu uskutočnite objednávku za Vášho zákazníka a uveďte všetky jeho údaje podľa objednávky z Vášho obchodu. Je dôležité vyplniť aj zákazníkovu emailovú adresu a jeho telefón z dôvodu komunikácie so zákazníkom a poslania faktúry na jeho mail.

Napojenie cez API: Pre úplnú automatizáciu objednávok Vám môžeme ponúknuť napojenie na API rozhranie. Detailné informácie o implementácii API do Vášho systému nájdete tu.

Ak o túto možnosť máte záujem, napíšte nám o priradenie API k Vášmu partnerskému účtu na partner@kokiskashop.sk (v emaili uveďte Vaše užívateľské meno).


Reklamácia

V prípade reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je nutné, aby zákazník zadal svoju žiadosť v online reklamačnom formulári na adrese http://www.kokiskashop.sk/reklamacia/krok1/. Jediné, čo je potrebné, je teda odkázať zákazníka na túto stránku. Je tiež možné, aby ste zadali reklamáciu v reklamačnom formulári za Vášho zákazníka.

Tovar poškodený Slovenskou poštou V prípade prevzatia tovaru od Slovenskej pošty, ktorý sa poškodil počas prepravy, je nutné ho reklamovať bezodkladne (najneskôr nasledujúci pracovný deň od prijatia zásielky) na Slovenskej pošte. Reklamáciu s Vami bude ďalej riešiť Slovenská pošta. Prípadná neskoršia reklamácia nebude k našej ľútosti uznaná. Poškodenie nafoťte vrátane stavu obalového materiálu a aj ten si pre vybavenie reklamácie ponechajte.

Tovar poškodený prepravnou spoločnosťou V prípade prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti, ktorý sa poškodil počas prepravy, je nutné ihneď spísať s vodičom zápis o škode a kontaktovať nás na +420 774 422 845 alebo na info@kokiskashop.sk. Pri veľkom poškodení, tzn. tovar je úplne nepoužiteľný, tiež spíšte s vodičom zápis o škode a tovar nepreberajte. Prípadná neskoršia reklamácia nemusí byť k našej ľútosti uznaná. Poškodenie nafoťte vrátane obalového materiálu a aj ten si pre vybavenie reklamácie ponechajte.

Vzhľadom k širokému sortimentu tovaru je každá reklamácia posudzovaná individuálne a bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30-tich dní.


Provízia

Po vybavení objednávky (obdržanie peňazí od zákazníka) je na Váš účet pripísaná provízia odvíjajúca sa od predajnej ceny tovaru bez poštovného, a to v rozmedzí 8 % - 44 % (priemerne 12,1 %). Ak je objednávka stornovaná alebo tovar vrátený v 14-dennej lehote, provízia z objednávky sa nezapočítava.

Vždy 15. deň nasledujúceho mesiaca Vám príde automatický e-mail s výsledkami predajov z predchádzajúceho mesiaca a čiastkou, ktorú vďaka partnerstvu obdržíte. Na túto čiastku nám vystavíte faktúru so splatnosťou minimálne 15 dní a my ju obratom preplatíme.


Telefonická podpora

Dotazy ohľadom produktov, cien, skladovej dostupnosti a objednávok nám, prosím, posielajte na email info@kokiskashop.sk alebo volajte na číslo +420 774 422 845.

Technické dotazy a otázky týkajúce sa partnerského programu s Vami rád preberie Jana Jůzová na telefónnom čísle +420 774 422 850 alebo na e-maili partner@kokiskashop.sk.


BIGtheme.net Joomla 3.3 Templates