Časté dotazy
Ako prebieha vyplácanie provízií?
Pri dropshipping programe Vám vždy k 15. dni v nasledujúcom mesiaci príde informácia o Vašom zárobku. Stačí potom poslať faktúru, ktorú do 21 dní preplatíme. Ak chcete vyplatiť províziu za viac mesiacov, je nutné vytvoriť pre každý mesiac samostatnú faktúru.
Môžem meniť vaše ceny?
V partnerskom e-shope a v porovnávačoch tovaru nie je možné ponúkať tovar lacnejšie. Ovšem je možné nastaviť si vyššiu cenu produktov a inkasovať tak vyššiu províziu.
Dotazy na produkty
Naša infolinka je dostupná od 8.30 - 22.30 h, od pondelka do nedele. Akúkoľvek otázku zákazníka môžete tiež preposlať na e-mail info@kokiskashop.skNáš zamestnanec na infolinke Vám ochotne odpovie.
Technické riešenie
Dropshipping program beží na našom vlastnom systéme. Po nezáväznej registrácii Vám zašleme podrobnejšie informácie k implementácii a celkovému chodu systému. V prípade otázok sa môžete kedykoľvek obrátiť na našu podporu partner@kokiskashop.sk
Kde sa dozviem presné provízie z jednotlivých produktov?
V XML Feede je uvedená Vaša partnerská nákupná cena <PURCHASE_PRICE> a predajná cena <PRICE>. Rozdiel týchto dvoch cien je Vaša provízia z produktu.
Umožňuje váš systém napojenie cez API?
Áno, spracovanie objednávok cez API rozhranie náš systému dokáže. Je potrebné iba požiadať o aktiváciu tejto služby zaslaním správy na email partner@kokiskashop.skViac informácií o tom, ako napojiť Váš systém na API nájdete tu.
Možem s vami spolupracovať bez živnostenského listu?
Túto možnosť spolupráce, bohužiaľ, neponúkame.
Aké obchodné podmienky mám použiť?
Použite obchodné podmiennky, ktoré máme uvedené na našich stránkach s tým, že v nich uvediete seba ako sprostredkovateľa a Kokisku ako dodávateľa. V OP je tiež nutné zmeniť emailové adresy a www.
Môžem vo svojom obchode ponúkať zľavy na tovar?
Partnerské obchody nemôžu ponúkať zľavy.
Vo feede nie sú všetky produkty, ktoré máte v eshope.
Do partnerského feedu nedávame produkty, pri ktorých je veľmi nízka marža (napr. elektroniku, pri ktorej je marža veľmi malá).
Môžem vo svojom obchode uviesť vašu adresu?
Nie. V partnerských obchodoch musí byť uvedená adresa, ktorá je zhodná s miestom výkonu živnostenskej činnosti partnera. Adresa Kokiskashopu môže byť uvedená iba ako adresa sprostredkovateľa.
Môžem vo svojom obchode uviesť telefónne číslo vašej infolinky?
Toto, bohužiaľ, nie je možné. Ak by nám Váš zákazník zavolal, nedokázali by sme rozpoznať, že volá z Vášho obchodu.
Je možný osobný odber aj cez víkend?
Bohužiaľ nie je. Osobný odber je možný iba Po - Pia od 9.00 do 16.00 h na adrese Stará Kysibelská 695 / 73b, 360 20 Karlovy Vary.
Môžem vo svojom obchode ponúkať aj iné produkty ako tie vaše?
Je to možné, ale ak si zákazník objedná náš aj Váš produkt, nemôžeme tovar spojiť do jednej zásielky. Preto je nutné, aby ste si pri týchto objednávkach poslali tovar najskôr k sebe, a následne celú objednávku skompletizovali.
Môže zákazník zaplatiť tovar na faktúru?
Nie. Platbu na faktúru v súčasnej dobe nepodporujeme.